איך לעצב משרד מזמין עבור לקוחות?

כל עצמאי רוצה כמה שיותר לקוחות, ולצד כל שיטות השיווק הקונבנציונאליות, שנועדו להזרים כמה שיותר מהם, יש עוד דרך למגנט אליכם לקוחות, והיא: להשקיע בעיצוב המשרד. בדיוק כפי שתעשו אחורה פנה אם תיכנסו למסעדה שיש בה אנרגיה לא טובה ושאיננה מזמינה מספיק, כך אתם עשויים לאבד לקוחות, שיעשו אחורה פנה, אם הם ירגישו לא מספיק נוח במשרד שלכם. איך תהפכו את המשרד שלכם לכלי שיווקי?

כל העצות.la_gofre_5

5 טיפים לעיצוב משרד שממגנט לקוחות

  1. רבים סבורים שהקפדה על סדר וניקיון של המשרד לא קשורה לעיצוב אבל היא לגמרי כן.
    עיצוב של כל חלל שהוא לא יכול להתבצע כאשר החלל איננו מאורגן היטב, נראה כמו סדום ועמורה ועמוס בחפצים מיותרים שיוצרים רעש בחלל. כשהם נכנסים למשרד שלכם, לקוחות צריכים להרגיש שנעים להם, ואם שולחן העבודה שלכם יהיה מלא בניירות, אם פח הזבל לא יהיה מרוקן, אם לא יהיה בחדר ריח טוב ואם הוא ייראה מוזנח- אתם עלולים להעביר ללקוח שלכם מסר הפוך מהמסר הרצוי, מה שיגרום לכך שהוא יחליט לא להיעזר בכם.
  2. ואם בסדר עסקינן, רצוי שבמשרד יהיה שילוט המכוון לשירותים, לפינת הקפה, לדלפק הקבלה או לכל פינה אחרת במשרד שיכולה להיות רלוונטית עבור הלקוח. במקום שהלקוח יצטרך להטריד אתכם או את העובדים שלכם, הוא יוכל להסתדר בעצמו ולנווט את דרכו בתוך המשרד בצורה מסודרת. שילוט גם מעצים את התחושה של הסדר ויש לו אפקט רציני. כמובן שהטיפ הזה רלוונטי למשרדים גדולים מאוד, שכוללים מספר חללי עבודה וחדרים נוספים.
  3. חשוב ביותר שעיצוב המשרד יותאם לצרכים השיווקיים והמיתוגיים של העסק. עיצוב פנים הוא דרך נפלאה להעביר מסר ולהראות ללקוחות שלכם, שמבקרים אצליכם מי אתם ומה אתם.
    חדשנות, מקצועיות, רצינות, חשיבה מחוץ לקופסא- כל אלה הם ערכים שניתן להעביר באמצעות העיצוב של המשרד.
  4. בחירת הצבע שיהיה הצבע הדומיננטי במשרד היא חשובה מאוד, היות לצבעים יש כוח עיצובי רב ומכיוון שיכולה להיות להם השפעה של ממש על ההרגשה שלנו. אדום נחשב, למשל, לצבע טוב לבית עסק, כי הוא מושך, יוצא דופן, בולט ונוכח. יחד עם זאת, רצוי גם לשלב צבעים שנחשבים מרגיעים, ושמשדרים אמינות ושקיפות.
  5. כדי שעיצוב המשרד ישיג את התוצאות הרצויות רצוי להתייעץ עם מעצב פנים במרכז.
    מעצב פנים בעל ניסיון בעיצוב משרדים יידע לבנות תוכנית עיצובית שתצליח להפיק את המקסימום מתנאי החלל של המשרד ואף לממש אותה.אתם אומנם מכירים הכי טוב את העסק שלכם, אבל מעצב פנים במרכז יודע בדיוק כיצד לבצע בחלל את המייקאובר הדרוש לו- והעבודה המשותפת שלכם איתו תניב תוצאות עסקיות מופלאות, זה בתנאי, כמובן, שבחרתם במעצב הפנים הנכון לכם. לטיפים נוספים שיסייעו לכם להגדיל את מעגל הלקוחות כנסו לקטגוריית "פרסומים" באתר שלי, וקראו את הכתבה: "עיצוב עסק: הטריקים שיביאו לכם לקוחות".

בנוסף, תוכלו לצפות בפרויקטים מסחריים בקישור הבא: פרויקטים מסחריים – ליעד יוסף